Перейти к основному содержанию

L’Oréal Україна оголосила імена переможниць III сезону української премії L’Oréal-UNESCO “Для жінок у науці”

ср, 11/18/2020 - 10:00

Мета премії - підтримати та відзначити талановитих жінок-науковиць та заохотити молодих жінок обирати наукові професії та допомагати їм у їхній кар’єрі.

Українська премія L’Oréal-UNESCO “Для жінок у науці” реалізується в Україні вже третій рік поспіль і є частиною глобальної Програми L’Oréal-UNESCO «Для жінок у науці».

Лауреатками, переможницями Премії L’Oréal-UNESCO “Для жінок у науці” у 2020 році стали:

  • Копач Ольга Володимирівна, кандидатка біологічних наук, Інститут фізіології ім. О.О. Богомольця НАН України.
  • Нестеренко Марина Олександрівна, кандидатка фізико-математичних наук, Інститут математики НАН України.
  • Татарчук Тетяня Романівна, кандидатка хімічних наук, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника.

До участі запрошувались жінки, які професійно проводять наукові дослідження у галузі STEM (наука, технології, інжиніринг та математика), мають науковий ступінь, публікації у журналах, що індексуються в міжнародних наукометричних базах Scopus та/або Web of Science та є соціально активними задля популяризації науки.

З 12 березня до 17 липня 2020 року тривав збір заявок через онлайн платформу https://www.forwomeninscience.in.ua/. Конкурс отримав 143 заявки від науковиць з 22 міст України, 83 вищих навчальних закладів України та 44 інститутів НАН.

Серед учасниць - 98 кандидаток наук та 21 докторка наук. Серед трьох найпопулярніших напрямів, якими займаються аплікантки, - «хімія» (20 заявок), біологія (17 заявок) і фізико-технічні проблеми матеріалознавства і енергетики (21 заявка).

Наступним етапом Премії був відбір поважними членами Журі десяти фіналісток для участі у співбесідах у листопаді 2020 та оголошення трійки переможниць. Членами Журі Премії є провідні науковці України - академіки, які є визнаними фахівцями у STEM галузях, та мають бездоганну наукову та етичну репутацію.

Кожна лауреатка отримає грошову премію у розмірі 150 тис грн після відрахування обов’язкових платежів та зборів, яка може бути використана переможницями на власний розсуд.

Партнери конкурсу — Національна академія наук України, Центр «Розвиток Корпоративної Соціальної Відповідальності» та ініціатива Дівчата STEM.

_____________________________________________________________________

L’Oréal — це 36 взаємодоповнюючих міжнародних брендів. Обсяг продажів групи у 2019 році сягнув 29,87 млрд євро, а в її штаті по всьому світові працює 88 тис. осіб. Як світовий лідер в галузі краси компанія L’Oréal представлена в усіх каналах дистриб'юції: на ринку товарів масового попиту, в універмагах, аптеках, салонах краси, точках безмитної торгівлі та електронній комерції. Дослідження та інновації, яким присвячують себе 4,1 тис. відданих своїй справі наукових дослідників, згуртувавшись задля задоволення потреб у красі по всьому світу, — ключовий елемент стратегії L’Oréal. Зобов'язання L'Oréal в охоплюють амбітні цілі в галузі сталого розвитку до 2030 року та мають на меті залучити усю її екосистему заради створення більш інклюзивного та сталого суспільства.

Читайте також

Український стартап Sem Technology переміг у конкурсі PAP-FOR Awards

пт, 11/27/2020 - 15:15
Головним суперником молодої української компанії за перше місце був визнаний лідер ринку зі створення обладнання для паперової галузі Andritz AGВ (Австрія).

Проєкт "Фармак" "3R: Reduce, Reuse, Recycle" став фіналістом Partnership for Sustainability Award 2020

пт, 11/27/2020 - 14:52
Це міжнародний конкурс партнерських проєктів між різними організаціями для досягнення сталого розвитку, ініційований локальною мережею Глобального Договору ООН в Україні.

Школа Maple Bear вийде на український ринок

чт, 11/26/2020 - 17:16
Найбільша канадська франшиза в галузі освіти планує відкрити у Центральній та Східній Європі 50 шкіл. З них 20 — в Україні. 

Де гроші для бізнесу ветеранів: FinStream провела семінар для підприємців-АТОшників

вт, 11/24/2020 - 15:18
Слухачі семінару розглянули техніку продажу по SPIN та обговорили дієві способи фінансування на прикладі конкретних пропозицій банків, інвестиційних та фінансових компаній. 

Створюючи спогади з 1925 року: Bang & Olufsen відзначає 95-річчя традицій вишуканої майстерності

пт, 11/20/2020 - 18:09
Відомий данський аудіобренд представляє Golden Collection як знакову вершину своєї майже вікової історії.

L’Oréal Україна оголосила імена переможниць III сезону української премії L’Oréal-UNESCO “Для жінок у науці”

ср, 11/18/2020 - 10:00
Мета премії - підтримати та відзначити талановитих жінок-науковиць та заохотити молодих жінок обирати наукові професії та допомагати їм у їхній кар’єрі.