Перейти к основному содержанию

Nestlé та «Альянс заради молоді» створять 300 тисяч робочих місць для молоді до 2025 року

ср, 10/28/2020 - 16:25

Ініціатива запроваджується в межах глобальної ініціативи Nestlé needs YOUth, спрямованої на підтримку молоді в професійному житті. За 7 років діяльності програми, заснованої у 2013 році, понад 10 млн молодих людей у всьому світі отримали професійні можливості для стажування та працевлаштування в Nestlé та 300 компаніях-партнерах.

Пандемія COVID-19 негативно вплинула як на великий, так і на малий і середній бізнес. Статистика щодо закриття підприємств і прогнози стосовно термінів відновлення глобальної економіки стали причиною чергового зростання безробіття серед молоді. Так, у Європі з цією проблемою вже зустрілися близько трьох мільйонів молодих людей (відповідно до інформації з пресрелізу Євростату від 1 жовтня 2020 р.). На Близькому Сході та в регіоні Північної Африки майже кожна третя молода людина безробітна.

Nestle

Компанія Nestlé спільно з «Альянсом заради молоді» оголошують про намір створити для молоді 300 тис. місць для стажування, практики та працевлаштування в Європі, на Близькому Сході та у Північній Африці до 2025 року. «Альянс заради молоді», започаткований у 2014 році, об’єднує зусилля міжнародних і локальних компаній, які хочуть допомогти молоді вийти на ринок праці та почати свій кар’єрний шлях. Попри пандемію, компанія Nestlé та 300 її партнерів у межах ініціативи «Альянс заради молоді» надалі будуть спрямовувати зусилля для створення професійних можливостей молоді для першого працевлаштування, проходження практики чи стажування. Ініціатива «Альянс заради молоді» також має на меті допомогу у формуванні у молодого покоління необхідних цифрових та екологічних знань і навичок та для створення свідомого суспільства майбутнього.

Віцепрезидент Nestlé у регіоні Європи, Близького Сходу та Північної Африки Марко Сеттембрі зазначає: «Інвестиції в   молодь — найважливіші для суспільства. За допомогою «Альянсу заради молоді» ми та 300 партнерів із 2014 року, коли цю ініціативу було започатковано, вже запропонували молоді з усього світу більше ніж 450 тисяч робочих місць і можливостей для стажування. Я пишаюся, що ми всі продовжуємо йти цим шляхом».

За період реалізації ініціативи з працевлаштування молодих і перспективних людей до 30-ти років Nestlé needs YOUth в Україні роботу отримав 3801 кандидат, а 1350 інтернів і випускників здобули можливість пройти практику в Nestlé.

Nestle

«Ми раді продовжувати розвивати українську молодь завдяки нашій ініціативі Nestlé Needs YOUth. Ми віримо, що молодь це наше майбутнє. Ми активно працевлаштовуємо молодь, надаємо можливість стажуватись та плануємо в найближчому майбутньому запровадити стажування в Nestlé Україна з елементами дуальної форми здобуття освіти», розповідає Наталія Філоненко, HR директор Nestlé в Україні та Молдові.

Nestle в Україні та Молдові до 2025 року створить 2000 можливостей для працевлаштування молоді до 30 років та близько 1200 стажерів зможуть розпочати свою кар’єру в компанії.

Проєкт створення професійних можливостей для молоді в межах «Альянсу заради молоді» є частиною глобальної ініціативи Nestlé needs YOUth програми з підтримки молоді у професійному житті. Ініціатива передбачає такі заходи:

  • Надання молоді 20 тисяч вакансій для першого працевлаштування та 20 тисяч можливостей виробничої практики та стажування в Європі, на Близькому Сході та у Північній Африці до 2025 року. З початку ініціативи Nestlé needs YOUth у 2013 році, компанія вже залучила на практику та стажування більше ніж 22 тисяч осіб. Під час карантину через пандемію коронавірусу Nestlé організувала цифрове навчання для своїх практикантів, аби дозволити їм ефективно завершити курс навчання. Компанія Nestlé продовжує впровадження віртуальних ініціатив, які дозволять молоді отримувати професійний досвід і використовувати навички, отримані під час навчання, попри пандемію COVID-19. В Україні ми вже провели декілька онлайн заходів, які допомагають студентам будувати необхідні навички та дізнаватися більше про майбутні професії.
  • Підтримка підприємців у галузі сільського господарства. Nestlé також працює з молодими фермерами в напрямку розширення сталих підходів у сільському господарстві. Nestlé буде посилювати та вдосконалювати свої програми співпраці з фермерами, щоб прискорити рух до статусу вуглецево-нейтральної компанії на всіх етапах виробничої діяльності. Це допоможе Nestlé реалізувати поставлену глобальну мету про вихід на нульовий рівень викидів парникових газів до 2050 року.
  • Онлайн-заходи побудови навичок пошуку роботи. Nestlé і надалі організовуватиме та братиме участь в онлайн ярмарках вакансій та семінарах для підтримки молоді, що шукає можливості для працевлаштування. В Україні компанія Nestlé організовує онлайн-навчання для молоді, яка шукає професійні можливості у різних напрямках від маркетингу та управління фінансами до інженерної справи.

Перед світовою спільнотою наразі постають численні виклики, як-от зміна клімату та цифрові перетворення. За допомогою своїх ініціатив Nestlé прагне дати молодому поколінню саме ті навички, які допоможуть йому долати ці виклики. Nestlé та «Альянс заради молоді» регулярно надаватимуть інформацію про актуальний стан реалізації узятих зобов’язань і майбутні плани з розвитку і масштабування ініціатив.

Додаткова інформація:

- Nestlé needs YOUth – молодим людям допомагають зробити наступний крок у житті

- Nestlé підтримує перезапуск Європейського альянсу професійної освіти

Інформація про «Альянс заради молоді»

Заснований Nestlé у 2014 році «Альянс заради молоді» (Alliance for YOUth) покликаний забезпечувати молодь можливостями для отримання змістовного досвіду роботи через стажування та практику. Компанії також залучають своїх працівників до роботи з молоддю: проводяться майстер-класи зі складання резюме, ведеться підготовка до співбесід, надаються практичні поради. Партнери «Альянсу заради молоді» активні члени Європейського альянсу професійної освіти Європейської Комісії, що пропонують практику й навчання, активно вдосконалюючи та розвиваючи професійно-технічну освіту по всій Європі.

Серед учасників «Альянсу заради молоді»: Adecco Group, AXA, BT, Cargill, CEMEX, DS Smith, Endress+Hauser, ENGIE, EY, Facebook, Firmenich, Microsoft, Nestlé, Nielsen, Publicis Groupe, Salesforce, Solvay, White & Case та інші. На сьогодні до «Альянсу заради молоді» приєдналося більше ніж 300 компаній з усієї Європи.

 

Інформаційна довідка

Nestlé – одна з найбільших компаній світу у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, яка представлена у 187 країнах, а 300 тисяч співробітників працюють для досягнення спільної мети Nestlé – підвищувати якість життя й сприяти здоровому майбутньому. Nestlé пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для родин та домашніх тварин. Має понад 2000 торгових марок: від всесвітньо відомих брендів, таких як NESCAFÉ або Nespresso, до лідерів локальних ринків. Результати компанії зумовлені веденням стратегії раціонального харчування та здорового способу життя.

Nestlé розпочала свою діяльність в Україні в 1994 році з відкриття представництва. Відтоді компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч»», а з 2018 володіє 100% акцій підприємства. У травні 2003 року в Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдинг» (ТМ «Торчин»). У 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна». У 2012 році у Львові було створено Nestlé Business Service (NBS Europe), що є одним із п’яти сервісних центрів Nestlé у світі та надає послуги з підтримки підрозділів компанії Nestlé у більш ніж 40 країнах світу.

Бізнес Nestlé в Україні представлений такими напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин.

Читайте також

Український стартап Sem Technology переміг у конкурсі PAP-FOR Awards

пт, 11/27/2020 - 15:15
Головним суперником молодої української компанії за перше місце був визнаний лідер ринку зі створення обладнання для паперової галузі Andritz AGВ (Австрія).

Проєкт "Фармак" "3R: Reduce, Reuse, Recycle" став фіналістом Partnership for Sustainability Award 2020

пт, 11/27/2020 - 14:52
Це міжнародний конкурс партнерських проєктів між різними організаціями для досягнення сталого розвитку, ініційований локальною мережею Глобального Договору ООН в Україні.

Школа Maple Bear вийде на український ринок

чт, 11/26/2020 - 17:16
Найбільша канадська франшиза в галузі освіти планує відкрити у Центральній та Східній Європі 50 шкіл. З них 20 — в Україні. 

Де гроші для бізнесу ветеранів: FinStream провела семінар для підприємців-АТОшників

вт, 11/24/2020 - 15:18
Слухачі семінару розглянули техніку продажу по SPIN та обговорили дієві способи фінансування на прикладі конкретних пропозицій банків, інвестиційних та фінансових компаній. 

Створюючи спогади з 1925 року: Bang & Olufsen відзначає 95-річчя традицій вишуканої майстерності

пт, 11/20/2020 - 18:09
Відомий данський аудіобренд представляє Golden Collection як знакову вершину своєї майже вікової історії.

L’Oréal Україна оголосила імена переможниць III сезону української премії L’Oréal-UNESCO “Для жінок у науці”

ср, 11/18/2020 - 10:00
Мета премії - підтримати та відзначити талановитих жінок-науковиць та заохотити молодих жінок обирати наукові професії та допомагати їм у їхній кар’єрі.