Перейти к основному содержанию

У Києві відбувся наймасштабніший захід ритейлу цього року – RAU Expo 2020

ср, 09/16/2020 - 20:54

З 9 по 10 вересня у НСК «Олімпійський» відбулась IV найбільша спеціалізована виставка індустрії ритейлу й девелопменту в Україні – RAU Expo 2020.

У програмі бізнес-сесій, які тривали протягом двох днів, взяли учать понад 80 ТОП-спікерів українського та закордонного ринків, а у виставковому холі були представлені понад 90 компаній-експонентів.

Під час першого дня заходу виступи експертів відбувались паралельно у трьох конференц-залах. У першій сесії експерти обговорювали тренди, ефективні інструменти та канали продажів, розвиток ринку нерухомості України, а також досягнення міжнародних ритейлерів в Україні.

У другій сесії спікери поділились своїм баченням HR-трендів у ритейлі та зупинились на змінах у законодавстві для ведення бізнесу. Під час обговорення теми антикризового управління компанією Дмитро Деревицький, голова ради директорів «АЛЛО» прокоментував: «Криза виявилась не такою тривалою, як ми очікували. На початку вона супроводжувалась значним падінням ринку, але, розвиваючись по  V-подібному вектору, ми дуже швидко впали й швидко піднялись. Сьогодні ми з дуже стриманим оптимізмом дивимося вперед. Практично всі бізнеси, які вижили у цей непростий час, вже виробили свій алгоритм роботи в нових умовах».

Сесія №3 була побудована навколо теми нової реальності та нових викликів для українського та світового ритейлу. Під час панельної дискусії Дмитро Борисов, засновник мережі ресторанів, зазначив: «Їжа стала новим чорним.(Повинна бути у всіх ритейлерів, які збираються затриматись на ринку надовго). Ми, звичайно ж, як один з дрібних, але системних гравців з хорошими результатами, направлені на створення нової посткарантинної реальності,різноманітних колаборацій, де народжуються гібридні моделі ведення бізнесу та взаємодії зі споживачем».


У свою чергу Наталія Середня, CMO PROSTOR поділилась власним досвідом роботи під час активної фази пандемії COVID-19: «Дрогері  й продуктові мережі працювали під час карантину. І якщо в інших галузей був час на перепочинок, так би мовити, локдаун для переосмислення стратегічних рішень, то у нас по суті його не було. Але у цьому є свої переваги.Ритейл завжди був динамічний з точки зору підготовки стратегії. І в цей час, коли з'явився новий досвід, коли всіперейшли в сценарне планування, ми почали вчитися працювати буквально «з коліс». І це новий виклик. Але разом з тим, покупець однозначно виграє. Чому? Тому що це змотивувало задуматись усіх про нові рішення, технології та сервіси для зручності клієнта».

Під час другого дня RAU Expo 2020 пройшло дві сесії. У першійексперти обговорили мультиканальність та нові перспективи для ритейлу. У другій – зосередились на маркетингу галузі й обговорили концепти, ребрендинг та результати уже реалізованих трансформацій ТРЦ.

Організатор заходу,Оксана Приходько, CEO Асоціації ритейлерів України відзначила: «Ми вважаємо, що зараз головний конкурент будь-якого бізнесу – це саме COVID-19. Тому відповідно до цього ми формували наші теми. Ми намагались розкрити способи швидкої та ефективної трансформації ритейлерів, реалізації нових форматів, поєднання онлайн з офлайндля підтримки бізнесу, і готовності у разі другої хвилі пандемії».

У межах заходу відбулась також  IV щорічна церемонія нагородження кращих ритейлерів і девелоперів України - RAU Awards, на якій було відзначено переможців конкурсів «Ритейлер року» й «Кращий ТРЦ/Shopping Centre Awards». Після церемонії на учасників чекав традиційний фуршет з неформальним спілкуванням під звуки живої музики.

Читайте також