Перейти к основному содержанию

«Нафтогаз» представив нові тарифні плани для бізнесу

ср, 09/09/2020 - 10:58

Група Нафтогаз, з урахуванням профілю споживання клієнта, пропонує для бізнесу три тарифи: «Річний», «Квартальний» та «Місячний».

Про це йдеться у повідомленні пресслужби компанії.

«Нафтогаз готовий постачати природний газ всім учасникам ринку в Україні і максимально закрити потреби в ресурсі. Для цього ми підготували пропозиції різних обсягів, із прив’язкою як до європейських хабів, так і до української біржі. Ми працюємо з різними видами оплати – передоплата, постоплата, подекадна оплата, щоб кожен клієнт міг обрати зручний для себе спосіб», — говорить директор дивізіону «Нафтогаз Комерція» Віллем Коппульс.

Зокрема, тариф «Річний» підходить для газопостачальних компаній (газзбути): врахування середнього профілю за п’ять років, прив’язка до щоденних котирування газового хабу NCG, різні умови оплати (передоплата, постоплата, подекадна оплата).

З вересня 2020 року тариф «Квартальний» буде доступний на четвертий квартал 2020 року і на перший квартал 2021 року лотами до 150 тис. куб. м у рамках торгів на Українській енергетичній біржі (УЕБ). Ціна газу фіксується в момент заключення угоди на біржі та буде незмінною весь квартал, а газ буде постачатись рівними частинами протягом кварталу.

Тариф «Місячний» доступний у вигляді лоту до 50 тис. куб. м на УЕБ, з фіксованою ціною протягом місяця. Замовити газ у рамках тарифу «Місячний» можна з поставкою у поточному місяці, на місяць вперед і на два місяці вперед.

Читайте також

Українець, який створив PayPal і Affirm, став мільярдеромць, який створив PayPal і Affirm, став мільярдером

сб, 01/16/2021 - 09:51
Вартість акцій Affirm подвоїлася, і статок засновника компанії, уродженця Києва, зріс до $2,7 млрд.

Telegram відхилив пропозицію про інвестиції з оцінкою в $30 млрд — ЗМІ

пт, 01/15/2021 - 15:34
Потенційні інвестори оцінили Telegram в $ 30 млрд. Це перша зовнішня оцінка компанії за останні роки, про яку стало відомо.

MAY-Ukraine здійснила справжній прорив у сфері HoReCa

пт, 01/15/2021 - 12:45
Компанія відкрила новий канал збуту продукції

Кава Starbucks тепер в Україні

пт, 01/15/2021 - 11:20
У межах глобального партнерства Nestlé та Starbucks в Україні розпочинається продаж чотирьох видів меленої та зернової кави Starbucks, якою можна буде насолодитися вдома.

Нові флагмани лінійки Galaxy S21 та інші новинки від Samsung

пт, 01/15/2021 - 09:24
Компанія Samsung презентувала нові продукти, зокрема, флагманську лінійку смартфонів S21 в рамках чергової презентації Samsung Galaxy Unpacked 2021

Українські аеропорти втратили за рік більше ніж 50% пасажирів

чт, 01/14/2021 - 14:48
За 2020 рік українські авіакомпанії виконали 44,2 тис. комерційних рейсів