Перейти к основному содержанию

Мінінфраструктури обрало першу компанію, яка надаватиме послуги приватної тяги на залізниці

чт, 08/27/2020 - 15:18

ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» стала першим учасником експериментального проєкту щодо допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування.

Відповідний наказ виданий Міністерством інфраструктури України, йдеться на сайті відомства.

Зазначається, що у рамках проєкту компанія здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на 9 визначених дільницях.

«Створення конкурентного ринку залізничних перевезень – одне із зобов’язань України відповідно до угоди про Асоціацію з ЄС, у рамках якої передбачається залучення перевізників на залізниці. Наша головна мета – ліквідувати дефіцит тяги та монополію Укрзалізниці, але при цьому зберегти баланс між тим, щоб захистити інтереси УЗ як перевізника і задовольнити інтереси бізнесу як вантажовідправника» – зазначив міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

За його словами, це має бути акуратний і продуманий перехід, адже демонополізація ринку можемо спричинити завелику конкуренцію на ньому і втратити один із найприбутковіших напрямів УЗ – вантажні перевезення.

Відтак, «Українська локомотивна компанія» здійснюватиме курсування приватних локомотивів на таких дільницях залізничних колій загального користування за напрямками:

  • Стрий – Івано-Франківськ;
  • Тернопіль – Шепетівка;
  • Шепетівка – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 2 – Гречани;
  • Старокостянтинів 1 – Гречани;
  • Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;
  • Гусятин – Ярмолинці – Гречани;
  • Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани.

Всього Комісія з відбору учасників експериментального проєкту щодо допуску суб'єктів приватної тяги провела 6 засідань, на яких розглянула 23 заявки від 10 приватних компаній.

Сім заявників за 15 заявами визнано учасниками експериментального проєкту.

Щодо 9 заяв від трьох компаній прийнято рішення відмовити в участі в експериментальному проєкті на зазначених у заявах дільницях за різними причинами. Зокрема, через неповний пакет документів, знаходження запропонованої дільниці в межах станції, а також через наявність на дільниці руху швидкісних пасажирських поїздів.

Разом з тим, дві компанії надали пакети документів в рамках другого етапу відбору. До одного з цих учасників були надані суттєві зауваження, а їх документи повернуті на доопрацювання.

Читайте також

Уряд планує збільшити держбюджет на 7,5 млрд грн за рахунок грального бізнесу

пт, 11/27/2020 - 16:57
Загалом у другому читанні законопроекту про держбюджет його доходну частину збільшать на 20,9 млрд грн.

Офіс Генпрокурора з травня розглянув 80 справ щодо тиску на бізнес

пт, 11/27/2020 - 12:15
Офіс займався насамперед шахрайством та рейдерством, які були можливі при бездіяльності або прямому сприянні правоохоронців.

Підвищення мінімалки до 6500 грн з середини 2021 року можуть перенести на грудень

чт, 11/26/2020 - 18:04
За словами депутата Железняка, претензії МВФ щодо зменшення дефіциту бюджету, перегляду прогнозу і збільшення мінімалки задоволені.

Бізнес закликає владу не обмежувати торгівлю в грудні

чт, 11/26/2020 - 12:14
На основі думок провідних фахівців-практиків з медичних питань ділова спільнота запропонувала Кабміну та парламенту цілий комплекс заходів, як мінімізувати подальший негативний вплив пандемії на суспільство та бізнес.

Збиток "Нафтогазу" за 9 місяців склав 17 млрд грн

чт, 11/26/2020 - 11:49
Збитки компанія пояснює падінням попиту і низькими цінами на газ.

Зеленський запропонував списати борги 80% ФОПів

ср, 11/25/2020 - 18:20
Це стосується тільки тих, хто заборгуввав державі менше 3 тис. грн.