Перейти к основному содержанию

L’Oréal оголосила про нові цілі десятиріччя

чт, 07/02/2020 - 15:27

Компанія працюватиме у напрямку сталого розвитку та інклюзивності.

L'Oréal оголосила пронову програму сталого розвитку під назвою «L’Oréal for the Future» (L'Oréal в інтересах майбутнього). Згідно стратегії, компанія планує трансформуватись для досягнення амбітних цілей щодо впливу на довкілля та інклюзивності до 2030 року.

Передісторія

Ще в 2013 році L'Oréal ініціювала першу програму — «Sharing Beauty With All» (Ділитися красою з усіма). Компанія шукала спосіб перейти до бізнес-моделі сталого розвитку: через пом'якшення впливу на довкілля та максимально можливий позитивний внесок у загальний розвиток суспільства.

Програма мала плідний результат. Наприклад, станом на кінець 2019 р.  на заводах та розподільчих центрах компанії викиди CO2 скоротились на 78% порівняно з 2005 р., при чому обсяг виробництва за той же період збільшився на 37%. У 2019 році L'Oréal поліпшила екологічний або соціальний профіль 85% нової або оновленої продукції. Також, завдяки програмам соціальної інтеграції, компанія допомогла створити можливості для працевлаштування 90 635 осіб з непривілейованих верств населення. Завдяки втіленню програми, експерти таких організацій, як CDP, постачальники та інші компанії визнали L'Oréal лідером в галузі сталого розвитку.

LOREAL 0088071 ORI

Потреба в більших результатах

Незважаючи на досягнення, ріст екологічних і соціальних проблем у світі змушує компанію ставити ще більш амбітні цілі. «Світ зазнав помітних змін після 2013 року, коли ми запровадили нашу першу програму сталого розвитку. Масштаби проблем, з якими ми зіткнулися, є безпрецедентними. Наші цілі мають відповідати цим масштабам». — запевняє Александра Пальт, Директорка з корпоративної соціальної відповідальності та Віцепрезидентка Фонду L’Oréal.

Саме тому сім груп експертів корпорації L’Oréal із квітня 2019 року працювали разом з партнерами та громадянським суспільством над визначенням та конкретизацією подальших кроків. Презентована нещодавно стратегія передбачає понад 20 вимірюваних та визначених у часі цілей. Всі вони стосуються скорочення впливу на довкілля та соціальних і екологічних викликів. Варто зазначити, що йдеться про трансформацію не тільки всередині компанії, але й заохочення до неї третіх осіб, з якими співпрацює L'Oréal.

Програма «L'Oréal в інтересах майбутнього» передбачає дії за трьома напрямками. Це трансформація із дотриманням планетарних меж, розширення можливості екосистеми бізнесу та підтримка нагальних соціальних та екологічних потреб.

Планетарні межі

L'Oréal бачить стратегічною метою діяти в граничних межах науково доведених можливостей природи по самовідновленню. Тому програма передбачає внутрішню трансформацію для обмеження впливу всієї діяльності компанії на клімат, біорозмаїття, а також водні та інші природні ресурси.

Наприклад, до 2025 року всі об’єкти L'Oréal стануть вуглецево нейтральними, а 100% енергії буде надходити з відновлюваних джерел. До 2030 року компанія планує скоротити викиди парникових газів, пов'язаних з транспортуванням продукції, в середньому на 50% порівняно з 2016 роком. Водночас заплановано, що вся вода, яка задіяна у виробничих процесах, буде очищуватись і повторно використовуватися.

Але L'Oréal йде далі — так само буде зменшено вплив від споживання продукції.  Компанія впровадить інновації, які скоротять викиди парникових газів при використанні продукції в середньому на 25% у порівнянні з 2016 роком, а також зменшать на 25% споживання води у розрахунку на готовий виріб.

LOREAL 0099119 ORI

Залучення інших

Другий напрямок ставить за мету залучити всю екосистему бізнесу — клієнтів, постачальників, споживачів — до трансформації. L'Oréal прагне, щоб політика сталого розвитку її постачальників була такою ж амбітною і передбачала розширення прав і можливостей громад, з якими співпрацює компанія. 

Зокрема, компанія планує, що до 2030 року всі працівники її стратегічних постачальників будуть отримувати зарплату щонайменше в розмірі прожиткового мінімуму відповідно до кращих практик. Політика допомоги в отриманні доступу до працевлаштування більш широким колам осіб буде продовжуватись — до 2030 р. планується допомогти 100’000 осіб з непривілейованих верств населення.

В рамках даного напрямку, компанія також впровадить спеціальне маркування для екологічної та соціальної оцінки продуктів, який допоможе споживачам робити більш усвідомлений вибір.

Внесок у вирішення світових проблем

L'Oréal  планує не тільки зменшити вплив на довкілля, але й допомогти виправленню найбільш гострих соціальних та екологічних проблем сучасності. На такі цілі компанія виділить €150 млн.

Зокрема буде створено Фонд відновлення природи L'Oréal у €50 млн для підтримки проєктів відновлення морських та наземних середовищ існування. Йдеться про регенерацію деградованих ґрунтів, відновлення мангрових заростей, а також з відродження лісів та морських територій.

Таку ж суму буде виділено до 2030 року іншому новоствореному фонду, який фінансуватиме інноваційні проєкти у галузі переробки та утилізації вживаного пластику, а також у схожі напрямки, пов’язані з економікою замкненого циклу.

Особливу увагу L'Oréal приділяє підтримці соціально незахищених жінок. До 2023 року компанія створить благодійний фонд з інвестиціями у розмірі €50 млн. Цей фонд фінансуватиме проєкти щодо подолання бідності серед жінок, їх соціальної та професійної інтеграції, допомоги жінкам-біженцям тощо. На думку компанії, потреба в такій допомозі стала нагальною, оскільки нинішня криза, пов’язана з наслідками пандемії, посилила прояви нерівного ставлення до жінок та жорстокого поводження з ними.

LOREAL 0198870 ORI

Довгостроковий вплив

Роль компанії в досягненні цілей сталого розвитку є надзвичайно важливою, адже близько 1,5 млрд. людей у світі є споживачами продукції корпорації. «Ми хочемо і далі об'єднувати наших постачальників і клієнтів до залучення процесу сталого розвитку, спільно приймаючи революційні рішення. Тільки разом ми зможемо домогтись реальних зрушень», — каже Жан-Поль Агон. 

На думку президента і генерального директора компанії, людству лишається не більше десятиліття, щоб встигнути щось змінити. Він переконаний, що L’Oréal на власному прикладі може довести: компанії спроможні бути частиною розв’язання проблем, які постали перед світом.

Читайте також

Операція “Локалізація”: пошуки золотої середини

вт, 09/22/2020 - 09:11
Підприємці готові до локалізації, а от замовники їхньої продукції побоюються зниження конкуренції

Коронна фаза: COVID-19 ставить політиків і бізнес перед надскладним вибором

пт, 09/18/2020 - 22:48
Людство сьогодні вирішує, що важливіше: рятувати економіку чи планету

Тютюновий бунт: вітчизняна тютюнова галузь з легкої руки влади тріщить по швах

пт, 09/04/2020 - 10:22
Боротьба держави за податки з виробників сигарет не дає відчутного ефекту, а лише підриває галузь

Сяйво чистого розуму: інформаційно-просвітницький проєкт АТ “Фармак” — “Екошкола”

вт, 09/01/2020 - 15:53
Журнал БІЗНЕС представляє першого учасника ТОП-10 спецпроекту "Ековідповідальне рішення"   Виклик Допомогти в реалізації стратегії сталого розвитку держави, створивши освітню програму по усвідомленому використанню природних ресурсів і сталого розвитку шкіл.

Коло еколо: бізнес, у якого на меті не тільки прибуток

вт, 09/01/2020 - 14:00
Журнал БІЗНЕС представляє ТОП-10 компаній, що стали переможцями спецпроекту "Ековідповідальне рішення"

Смітник історії: людство відкидає звичне відношення до відходів

вт, 09/01/2020 - 13:44
Як змінюються ідеологічні, промислові, споживацькі тренди і який вплив на довкілля вони матимуть у найближчому майбутньому