Українські компанії виходять на польський ринок

Карл Уорнер, картина из продуктов питания
922
Карл Уорнер, картина из продуктов питания

Нещодавно відбувся бізнес-форум "Poland-Ukraine"

З 12 по 14 вересня 9 українських виробників взяли участь в бізнес-форумі "Poland-Ukraine". Організаторами української продовольчої торгової місії у Варшаві виступили UkrainianFoodExportBoard спільно з Асоціацією українського бізнесу в Польщі.

Цього року український продукт представляли наступні компанії: "Малбі Фудс" (ТМ "Міленіум"), "Петрус-Кондитер", "Галіція Дистилері", "Імпак" (ТМ Овочиста), "Мінераліз", “Мілкіленд ЕУ”, "Миронівський хлібопродукт", "Тернопільський молокозавод" (ТМ "Молокія"), "СПС" (ТМ "Приправка").

Протягом трьох днів представники даних компаній зустрілися з торговими мережами, імпортерами та дистрибюторами й почали вести з ними переговори стосовно постачання української продукції на польський ринок. Серед польських імпортерів на форумі були присутні такі компанії, як SweetsUnited, ExportPlan, IntellectManagement, UkrGoods, TransSer, загалом відбулися зустрічі із 25 компаніями. За думками учасників форуму, українська продукція за смаковими якостями дуже вигідно може відрізнятися на європейскому ринку.

Голова Ради з питань експорту України Богдан Шаповал вважає, що українська продукція сьогодні має великий експортний потенціал в Європі.

Місток до Європи

Польський ринок дуже консервативний й на нього дійсно складно входити, через високі вимоги та стандарти. Однак слід зауважити, якщо компанії вдається почати співпрацю із такою торговою мережею, наприклад, як AuchanPolska, то вона отримує певний статус й лояльність не тільки на польському ринку, а й на ринку ЄС.

Однозначно цю поїздку можна назвати успішною. Адже компанії не тільки познайомилися й розпочали робити перші кроки з представниками польського бізнесу, головне, що вони зрозуміли, як працює польський ринок, як відбувається на нього вхід. Є розуміння, який потрібен їм товар, з якою якістю, в якій упаковці й за яких умов.

Сьогодні в Польщі широко представлені українські кондитерські компанії. Свій офіс в Польщі мають такі українські компанії як "Міленіум", які були присутні на цій виставці, "Рошен". На польському ринку вже представлені й українська горілка, бакалея, крупи й деякі види зернових. На цій виставці перед нами стояла задача також познайомити поляків із українською молочною продукцією та іншими продуктами із доданою вартістю. На мій погляд, Україна цікава Польщі як торгівельний партнер й на сьогоднішній день, через своє географічне розташування, вона може стати тим «містком» через який український товар вийде на європейський ринок.
Богдан Шаповал
Голова Ради з питань експорту України